V danajšnih časih optimizacija spletnih strani velja za eno izmed najbolj pomembnih metod digitalnega marketinga, s katero pridobivamo naravne oz. organske obiske na našo spletno stran. Ker pa je konkurenca na trgu vedno bolj neizprosna, so za samo izstopanje na svetovnem spletu potrebni določeni pristopi, ki bodo poskrbeli, da bo naša stran dolgoročno bolj vidna in obiskana od naše konkurence. Na to, kako Googlov spletni brskalnik prepozna in razume vašo spletno stran in njeno vsebino, vplivajo številni dejavniki, o katerih pa si lahko več preberite tukaj. Optimizacija spletnih strani je torej dolgoročen in zelo kompleksen postopek z določenimi pravili, ki pa se vedno bolj pogosteje spreminjajo. Ker je optimizirati mogoče le primerno oblikovane in izdelane spletne strani, vas bo spodnjih 5 ključni korakov vodilo do želenih rezultatov.
Pravila in najbolj učinkovita optimizacija spletnih strani
Sama pravila optimizacije se spreminjajo glede na spremembe in posodobitve iskalnih algoritmov. Vsaka nova posodobitev dobi tudi svoje ime, tako smo v zadnjih letih bili priča nekaterim večjim posodobitvam kot so Panda, Penguin in Hummingbird, ki so dodobra premešale pravila igre. Ne glede na velikost in prepoznavnost podjetja in samih spletnih strani, so ravno spremembe algoritmov botrovale k temu, da je na tisoče spletnih strani začelo izgubljati svoje pozicije v Googlovem iskalniku. Nekatere izmed njih pa so popolnoma izginile iz samih rezultatov v brskalniku. Torej, če se želite izogniti da bi vašo spletno stran doletela kazen iz strani brskalnika, vam svetujemo da se držite splošno znanih pravil. V kolikor pa niste popolnoma prepričani ali je vaša spletna stran urejena po vseh normativih, se je najbolje obrniti na strokovno pomoč. V podjetju Dominatus vam bodo znali pravilno svetovati in urediti morebitne pomanjkljivosti in težave.
SEO optimizacija spletnih strani je torej neprekinjen proces, ki vaši spletni strani omogoča višje in bolj izpostavljeno prikazovanje med rezultati v iskalnikih in tako povečati reden, organski obisk potencialnih strank. Kako hitro, vam bo pa optimizacija spletnega mesta prinesla rezultate, je odvisno od kar nekaj dejavnikov. Čas ki je potreben, da se vaša spletna stran pojavi na prvi strani v Googlu, je lahko odvisen od starosti vaše domene, samega volumna iskanja in izbora posameznih ključnih besed, industrije v kateri se nahajate, vrednosti vaših storitev/produktov. Spodaj našteti koraki, so ključni del vsake strategije same optimizacije. Seveda pa je izredno pomembno, da je vsak posamezen korak, natančno implementiran.
1.Korak: Analizirajte kaj počne konkurenca
Konkurenca je vedno dobrodošla in nam je lahko v veliko pomoč, verjeli ali ne. Če govorimo o sami optimizaciji spletnih strani, vam svetujemo, da vašo neposredno konkurenco podrobno analizirate in preučite. Od vseh vaših konkurentov, ki imajo v iskalnikih višje pozicije od vas, se lahko z dobrimi analizami marsikaj naučite, saj je ponavadi konkurenca namesto vas napravila že veliko raziskav. Po njih lahko povzamete recept, kako se najbolje približati oz. kako najbolje ciljati na pravilne ključne besede in katere strategije same optimizacije se je najbolje posluževati. Tako se boste lahko izognili konkretnim napakam in dolgoročno prihranili, tako na času, kot na denarju. Seveda je nato potrebno dodatni še kanček kreative in svojo digitalno strategijo morda prirediti in zapeljati v smer, katere konkurenca še ne pozna oz. se je ne poslužuje.
2.Korak: Izberite prave ključne besede
Analiza in izbor ključnih besed je ključni temelj predpriprave, ki ga zahteva sama optimizacija spletnih strani. Svetujemo, da že tej fazi same priprave posvetite kar nekaj časa, saj je le z podrobno analizo ključnih besed, možno doseči želeni in konkretnejši učinek. Poleg tistih vaših glavnih ključnih besed, je smotrno izbrati tudi pomožne ključne besede, saj uporabniki Googla iščejo željene odgovore na številne načine. Prav tako je potrebno konstantno spremljati same trende iskanja in se prilagajati na nove, ki se bodo ujemali s spremembami načinov iskanja samih uporabnikov.
3.Korak: On-Site Optimizacija
Boljše kot boste optimizirali vašo spletno stran, bolj verjetna bo uvrstitev vaše spletne strani na prvo stran Googla. K on-site optimizaciji spada predvsem podrobno spremljanje in analiziranje ključnih besed in ustrezna priprava spletnih vsebin, prav tako pa poleg sodi skrb za popravke in rabo ključnih besed v naslovih, meta opisih, pravilno poimenovanje slik v spletnih vsebinah, pravilno označevanje ključnih besed in tako dalje. Ker je Googlov iskalnik vedno bolj napreden, ko govorimo o zaznavanju samega namena in kredibilnosti samih vsebin, je glavni recept za uspeh vaše spletne strani prav on-site optimizacija.
4.Korak: Poskrbite za vsebinsko strategijo
V svetu digitalnega marketinga so pogoste spremembe, optimizacija spletnih strani in pogosta prilagajanja nekaj povsem običajnega, le vsebina je tista, ki ostaja konstanta. Ko govorimo o vsebini, gre tu poleg besedil lahko tudi za slike ali video vsebine. Brez konstruktivne in zanimive vsebine, dobre konverzije enostavno ne moremo pričakovati. Ustvarjanje kakovostne vsebine, je poleg promocije preko različnih marketinških kanalov, ključno za uspešno kampanjo. Brezplačna, zanimiva in uporabna vsebina bo pripomogla k temu, da vas bodo uporabniki na spletu našli in svojo uporabniško izkušnjo delili še z ostalimi.
5.Korak: Merjenje in izboljšave
Ko boste vaše spletno stran spravili na željeno pozicijo, ste verjeli ali ne, opravili šele nekje dobro polovico dela. Druga polovica postopka je prav tako zelo pomembna, saj prav tako zahteva kar nekaj vloženega truda, da se vaša stran obdrži na visoki poziciji v brskalniku. Prav iz tega razloga je potrebno neprestano imeti dober vpogled nad odzivi obiskovalcev in merjenjem interakcij na vaši strani, najbolje je merjenje vzpostaviti kar za vsako posamično pristajalno stran posebej.
Istočasno podrobno spremljate kaj počne vaša konkurenca in kakšne spremembe samih trendov v vaši industriji lahko zaznate. Po domače, hitreje in bolj natančno boste implementirali izboljšave, večja bo porast obiska na vaši spletne strani.
V kolikor imate kakšna podrobnejša vprašanja, se obrnite na strokovnjake iz področja, ki jih zajema optimizacija spletnih strani. Vsaka posamezna industrija zahteva drugačne pristope in načine digitalnih marketinških prijemov. Tako vam za najboljši izkoristek vašega marketinškega budžeta, podjetje Dominatus svetuje s svojimi preverljivimi rezultati in izkušnjami. Bodite pripravljeni na digitalno prihodnost in nas obiščite na https://www.dominatus.si/optimizacija-spletnih-strani.