Odločitev, katera naprava, ki bo omogočala tiskanje, kopiranje, skeniranje in še kakšno funkcijo za učinkovito komuniciranje med zaposlenimi, s strankami in poslovnimi partnerji, je najbolj primerna za vaše podjetje, delovno mesto ali oddelek, zna biti zahtevna. Če se boste na primer odločili, da potrebujete barvni laserski tiskalnik, s pomočjo katerega boste tiskali barvne ilustracije, boste kaj kmalu ugotovili, da je na trgu ogromno raznovrstne ponudbe. Modeli in znamke se med seboj razlikujejo po osnovnih lastnostih, kakovosti ter številu in vrsti dodatnih funkcij, potrebno pa je kar nekaj razumevanja in precej raziskovanja, da vam uspe izdelke v ponudbi med seboj primerjati. Kaj šele izbrati primernega za potrebe vašega podjetja.
Kvaliteten barvni laserski tiskalnik je sestavljen iz kakovostnih sestavnih delov ter opremljen z napredno tehnologijo, kar omogoča dolgo življenjsko dobo, stabilno delovanje, povečano vzdržljivost in tudi stroškovno učinkovitost. Ko boste enkrat ugotovili oziroma prišli do zaključka in izbrali, kateri barvni laserski tiskalnik je primeren za vašo pisarno oziroma delovno okolje, pa vas bo morda presenetila cena. Mnogokrat je cena željenega modela precej visoka in presega vaše trenutne zmožnosti. V tem primeru nam trg ponuja še eno dodatno možnost – najem multifunkcijske naprave ali tiskalnika. Družinsko podjetje Anderwald, ki na slovenskem trgu že več desetletij nastopa kot uradni prodajalec izdelkov blagovnih znamk Kyocera in Konica Minolta, ponuja tako možnost enega kot drugega. V sklopu svojih storitev in odnosa s strankami se osredotočajo predvsem na nemotene delovne procese s papirnimi in elektronskimi dokumenti.
Kako izbrati pravi barvni laserski tiskalnik oziroma tisti izdelek, ki povsem ustreza vašim potrebam?
Pred nakupom oziroma odločitvijo je najbolj pomembno, da v podjetju dobro in realno ocenite vaše poslovne potrebe po tiskanju in ostalih procesih, ki vključujejo papirne in elektronske dokumente. Tukaj razmislite tudi o možnosti, da se bodo te potrebe morebiti v prihodnosti spremenile. Pri tovrstnih raziskovanjih obvezno vključite sodelavce, različne ekipe in vodstvo ter kar se da realno podajte oceno približne mesečne količine tiskanja in formatov papirja, ki so v uporabi v podjetju, ter potrebo po barvnem tiskanju ter dodatnih funkcijah, kot sta kopiranje in skeniranje. Razmišljajte dolgoročno in premotrite, na kakšen način bi bilo mogoče optimizirati stroške uporabe naprave. Upoštevajte zahtevnost integracije izdelka v procese dela, pa tudi same fizične namestitve, vsakodnevne uporabe, ki mora biti enostavna in prijazna do vseh uporabnikov, ter vzdrževanja. Raziščite priporočila, ocene in uporabniške izkušnje že obstoječih uporabnikov, predvsem naj vas zanimajo uporabniške izkušnje na področju kakovosti delovanja in življenjske dobe, stroškovne učinkovitosti oziroma vrednosti za denar, morebitnih reklamacij, odzivnosti in pomoči podjetja v primeru okvar ali nedelovanja… Razmišljajte trajnostno, bodite prijazni do planeta in pri odločitvi upoštevajte tudi vpliv proizvodne verige na okolje. V primeru preverjenega in dobro ohranjenega izdelka je morda idealna možnost za vas rabljeni barvni laserski tiskalnik?
Kaj v resnici potrebujete za nemotene delovne procese?
Odločiti se morate med najemom ali nakupom izdelka ter izbrati najbolj primeren izdelek za posameznika, delovno mesto, oddelek, podjetje, glede na potrebe in optimalno učinkovitost.
Ključne rešitve, ki si jih želite in jih tudi upoštevajte pri odločitvi, saj dajejo optimalne možnosti, da bodo delo in procesi v podjetju potekali nemoteno, pa so:
- enostavna in učinkovita uporaba ter rokovanje z izdelkom, prijazno za vse uporabnike,
- hitra rešitev in nemoteni procesi v primeru, da izdelek ne deluje, da zmanjka kartuše ali tonerja ipd.,
- visoka stopnja odzivnosti in pomoč na daljavo v primeru zapletov pri delovanju,
- redno vzdrževanje izdelka ter hiter in učinkovit servis.
Kaj so prednosti, če se odločite za najem multifunkcijske naprave?
Strokovnjaki navajajo številne prednosti, ki se odražajo predvsem na konkretno nižjih stroških v primeru, da se odločite za najem multifunkcijske naprave. Enostavno je izdelek ceneje najeti kot imeti v lasti.
- Visokega stroška začetne investicije ni oziroma je strošek nižji in se plačuje mesečno oziroma na določeno obdobje.
- Na račun prihranka lahko izberete zares kakovosten izdelek, ki pokriva vse vaše potrebe in želje.
- Cena oziroma mesečni pavšal vključuje servis, morebitne nadgradnje aparata ter pomoč pri vzdrževanju in uporabi.
- Mesečni strošek za najem multifunkcijske naprave je povsem predvidljiv, delovni procesi pa so v vsakem trenutku popolnoma nemoteni, saj v času servisa prejmete nadomestni aparat.
- Izdelek lahko kadarkoli zamenjate za drugega.
- Življenjska doba izdelka je maksimalno izkoriščena, s tem pa naredite nekaj dobrega tudi za okolje in prostor, v katerem živimo.
Koraki do pravilne odločitve
Namen in cilj uporabe naprav in programskih rešitev za delo z dokumenti je poenostaviti procese v podjetju. Glede na široko in raznoliko ponudbo na trgu bo pravilna odločitev pri izboru tista, ki vam bo to zagotavljala od začetka do konca. Tukaj imamo v mislih celoten proces, od svetovanja in strokovne pomoči pri izbiri za najem multifunkcijske naprave, do izbire pravega izdelka, priklopa, vzdrževanja in servisa, pa tudi vse do menjave izdelka, ko barvni laserski tiskalnik morda enostavno ne bo več izpolnjeval potreb vašega podjetja.
Na poti do pravilne odločitve vam bodo v podjetju Anderwald ob strani stali strokovnjaki, skupaj z vami za vas izbrali najboljšo kakovost, optimalno tehnologijo in popolno uporabniško izkušnjo.