Digitalno trženje je ena izmed najbolj učinkovitih načinov prodaje in doseganja potrošnikov v zadnjih desetletjih. Med to prištevamo vso oglaševanje, ki za doseganje končnih potrošnikov uporablja digitalne kanale, od televizije, spleta, e-pošte ipd., preko katerih želijo promovirati izdelek, storitev, znamko ali podjetje. Pomemben del digitalnega trženja je spletno oglaševanje, znotraj katerega obstaja veliko taktik in pristopov: vsebinski marketing in njegova strategija različnih pristopov, SEO, e-poštno trženje, PPC oglaševanje … Ključna prednost teh taktik je natančnejše in podrobnejše sledenje in merjenje uspeha kampanj, bistveno pa je tudi, da lahko komunikacijo prilagodimo vsakemu potrošniku posebej, glede na njegov odnos do znamke oz. podjetja. V nadaljevanju preberite več o digitalnem trženju in kako preko spleta povečati prodajo, predstavili pa bomo tudi prakso, natančneje kako poteka email marketing delavnica, ki jo organizira Openit.
Vsebinski marketing in njegova strategija prodaje
Zagotovo ste že kdaj slišali izrek »vsebina je kraljica«? Gre za zelo znano premiso, ki se jo v digitalnem trženju uporablja predvsem v zadnjih letih, ko se vedno večji poudarek daje na vsebinski marketing. Vsebinski marketing je način za ustvarjanje in distribucijo uporabne, ustrezne in za uporabnika pomembne vsebine, s katero želimo pritegniti pozornost, rešiti uporabnikov problem in spodbuditi potencialne stranke za dejanja (obisk spletne strani, nakup, prijava ipd.). Gre za dolgoročni način trženja, kjer je poleg ozaveščanja in prodaje bistveno tudi grajenje vezi in odnosa s potencialnimi potrošniki, neposredno pa vpliva tudi na imidž podjetja in zvestobo uporabnikov. Namen tega pristopa je na subtilen in posreden način predstavit informacije, ki so zanimive za ciljno skupino, obenem pa ponuditi rešitev za njihove težave ali dileme.
Je pa vsebinski marketing široko področje in obsega različne dejavnosti, najpogostejše so:
- objavljanje na družbenih omrežjih,
- SEO optimizacija (tako spletne strani kot pisanje blogov, člankov ipd.),
- odnosi z javnostmi,
- e-knjige, spletna predavanja, podkasti, video vsebine …
Zakaj ga potrebujete?
Če pomislimo, je vsebinski marketing prisoten že vse odkar ljudje trgujejo. Skozi zgodbe so prodajali že od pradavnine, v bistvu gre samo za novo odkrit način komunikacije in prodaje izdelkov. Ljudje smo zasičeni z informacijami in naveličani tega, da nam na vsakem koraku nekdo želi nekaj prodati. Zato iščemo načine, kako prodati in predstaviti stvari na drugačen način, takšen, ki je veliko bližje potencialnemu potrošniku. Namen vsebinski marketing ni prodajanje ljudem, temveč predstavljanje zgodb, ki posameznika navdušijo do te mere, da se odloči za dotični izdelek ali znamko. Nekatere raziskave kažejo, da imajo znamke in podjetja, ki se poslužujejo tega načina trženja, 3,5-krat več konverzij.
Kako se ga lotiti?
Uspešen vsebinski marketing se začne z dobro strategijo. V tej določite, kaj so ključne informacije, ki jih želite izpostaviti v svoji komunikaciji, glede na to določite, na kak način in preko katerih kanalov jih boste distribuirali, nazadnje pa predstavite to pravim ljudem, ki jih te informacije zanimajo. Preglejte tudi obstoječe kanale, ki jih uporabljate ter jih ustrezno prilagodite, na primer spletno stran, družbena omrežja, blog vsebine, oglaševanje na spletu … Vedite, da ne obstaja univerzalen način za pripravo dobrega načrta, saj gre za način trženja, ki je prilagojen posamezni znamki in navsezadnje tudi končnim uporabnikom, ki jih vaš izdelek ali storitev zanima. Poleg vsebinskega stratega boste potrebovali tudi dobrega tekstopisca, SEO strokovnjaka in upravljalca družbenih omrežij.
Prodaja preko e-pošte
Trženje preko e-pošte je oblika neposrednega in digitalnega trženja, ki za promocijo izdelkov ali storitev uporablja elektronsko pošto. Gre za način trženja, s katerim naročnike seznanjamo z najnovejšimi izdelki ali ponudbami, igra pa tudi pomembno vlogo pri ustvarjanju potencialnih strank, pri grajenju prepoznavnosti blagovne znamke, pri vzpostavljanju odnosov in prodaji. Prednost e-poštnega trženja je tudi možnost segmentiranja uporabnikov, ki jih lahko pošiljate različna sporočila, odvisno od tega, v kateri fazi nakupa so. Tako lahko tistim, ki so se komaj prijavili na vaše novice, spodbudite z nakupom s promocijsko kodo, tiste, ki pa so že kupili izdelek, pa nagradite z dodatnimi informacijami, od njih prejmete mnenje o izdelku ipd. Ker gre za precej obširno področje z veliko znanja, vam morda prav pride email marketing delavnica.
Kako poteka email marketing delavnica podjetja Openit?
Za tiste, ki vidite potencial za svoje podjetje v e-poštnem trženju, bo email marketing delavnica pravi način, da izpopolnite svoje znanje in nadgradite strategijo trženja. Email marketing delavnica bo potekala pod okriljem izkušenih strokovnjakov, na njej boste izvedeli vse osnove in napredne tehnike tega načina trženja in prodaje.
Dobili boste praktične odgovore, kot so kako se spiše e-sporočilo, katera orodja so najboljša, kako zgraditi in segmentirati bazo naslovov ter kdaj, kako in kaj pošiljati. Govora bo tudi o naprednih oblikah, od tega, kako e-pošto povezati z drugimi kanali, kako avtomatizirati osnovna sporočila, kako meriti uspešnost kampanij, katere metrike spremljati in katera orodja uporabljati, beseda pa bo tekla tudi o zakonskih predpisih in GDPR-ju. Email marketing delavnica je namenjena vsem lastnikom malih in velikih podjetij, zaposlenim v trženju in prodaji, urednikom spletnih strani ter vsem, ki želijo preko e-sporočil povečati svojo prodajo.