tor. Feb 4th, 2025

Kadrovski informacijski sistem, integriran v platformo SPIN D365, je napreden sistem, zasnovan za učinkovito upravljanje kadrovskih podatkov in razvoj zaposlenih v sodobnih, dinamičnih delovnih okoljih. Ta rešitev, ki se lahko pohvali z več kot 30-letno tradicijo, vključuje napredne funkcije za obračun plač in tesno sodeluje z Microsoft Dynamics 365 Navision. Sistem omogoča enostavno integracijo s pisarniškimi orodji Microsoft, kar zagotavlja brezskrbno podporo pri različnih kadrovskih in administrativnih nalogah. KIS, vključen v Dynamics 365 Navision, omogoča digitalizacijo ključnih kadrovskih podatkov, kot so organizacijska struktura, osebni podatki, podrobnosti o zaposlitvi, družinski člani, prenehanje zaposlitve ter upravljanje odsotnosti.

dynamics 365 navision cetrtapot 1.2

Kako do manjših stroškov?

V sodobnem poslovnem okolju, kjer so spremembe nenehne in hitre, je za podjetja zelo pomembna digitalizacija poslovnih procesov. Tehnološke novitete omogočajo večjo avtomatizacijo nalog, ki so bile prej časovno zahtevne in natančno spremljane ročno. Posledično podjetja ne samo povečajo svojo produktivnost, ampak tudi zmanjšajo stroške. Digitalizacija poslovnih procesov, kot so upravljanje s kadri, spremljanje delovnega časa in obračun plač, omogoča boljše upravljanje virov in izboljšanje operativne učinkovitosti. Več si preberite na naslovu: https://www.cetrtapot.com/blog/3680/digitalizacija-podjetja-in-poslovnih-procesov/. Da je digitalizacija poslovnih procesov učinkovita, je ključno uvajanje naprednih sistemov, ki avtomatizirajo naloge, ki so prej zahtevale veliko človeškega vložka.

digitalizacija poslovnih procesov 1

Avtomatizacija in preglednost pri zaposlovanju

Vse kadrovske informacije so povezane s plačnim sistemom na isti platformi, kar poenostavi obvladovanje kadrovskih postopkov in zmanjša potrebo po obsežnem administriranju. Ta integracija omogoča podjetjem boljše upravljanje svojih kadrovskih virov in zmanjša napake, povezane z administrativnim delom. S pomočjo digitalnih orodij, ki omogočajo avtomatizacijo. Z uporabo naprednih funkcij KIS v Dynamics 365 Navision je postopek zaposlovanja optimiziran in prilagodljiv potrebam podjetja. KIS znotraj Dynamics 365 Navision omogoča digitalizacijo postopka uvajanja novih sodelavcev, kar zagotavlja brezskrbno integracijo novih zaposlenih v podjetje.

Avtomatizacija obračuna plač in povračil stroškov

HRM (Human Resource Management) omogoča enostavno upravljanje podatkov zaposlenih, kot so evidenca o usposabljanjih, ocenah kompetenc in napredovanju. T&A (Time and Attendance) pa omogoča enostavno spremljanje delovnega časa, odsotnosti zaposlenih in optimizacijo urnikov, s čimer se povečuje fleksibilnost pri obvladovanju kadrovskih nalog. Plačni sistemi (Payroll) so ključni za podjetja, ki želijo optimizirati in avtomatizirati postopek obračunavanja plač in drugih prejemkov zaposlenih. Digitalizacija poslovnih procesov omogoča, da so obračuni hitrejši, natančnejši in brez napak, podjetja pa se izognejo napakam, ki bi lahko vplivale na izplačilo plač ali zakonodajne obveznosti. Tovrstni sistemi omogočajo tudi boljše sledenje povračilom stroškov in drugih dodatkov, kar podjetjem pomaga pri zagotavljanju skladnosti s predpisi.

dynamics 365 navision cetrtapot

Podpora razvoju talentov in usklajenost s strategijo podjetja

KIS v Dynamics 365 Navision omogoča celovit digitalni pristop k razvoju talentov, kar kadrovski službi omogoča učinkovito izvedbo različnih aktivnosti. To vključujejo uvajanje, ocenjevanje kompetenc, letne razgovore, izobraževanje, oceno uspešnosti in nagrajevanje zaposlenih. Vse te aktivnosti so usklajene z razvojnimi strategijami podjetja in podpirajo vizijo podjetja, s čimer pripomorejo k dolgoročnemu razvoju in rasti zaposlenih ter podjetja. Plačni informacijski sistem (PIS) znotraj platforme SPIN D365 predstavlja zanesljivo rešitev za natančen in zakonsko skladen obračun plač ter drugih prejemkov. S podporo za različne vrste prejemkov in sledenje spremembam v zakonodaji PIS zagotavlja, da so plače vedno obračunane v skladu z aktualnimi predpisi.

Povečanje varnosti z nadzorom dostopa

Digitalizacija poslovnih procesov obsega tudi sisteme kontrole dostopa (Access Control), ki omogočajo enostavno spremljanje, kdo ima dostop do določenih prostorov in virov v podjetju. Z uporabo elektronskih ali brezstičnih sistemov za odpiranje vrat podjetja povečajo varnost, saj omogočajo natančno sledenje gibanja zaposlenih po objektih ter enostavno dodeljevanje ali omejevanje dostopa. Tovrstni sistemi zmanjšujejo tveganje za notranje varnostne grožnje in omogočajo boljše sledenje dostopa do občutljivih informacij ali območij. Čeprav je digitalizacija poslovnih procesov lahko izjemno koristna, se podjetja pogosto srečujejo z izzivi pri uvajanju novih tehnologij. To vključuje morebitne težave pri integraciji različnih sistemov, potrebo po usposabljanju zaposlenih ter začetne stroške uvajanja. Vendar pa koristi, kot so večja operativna učinkovitost, zmanjšanje stroškov, večja natančnost in boljša varnost, presegajo začetne izzive.

digitalizacija poslovnih procesov

Napredne rešitve za kadrovski management

S 30-letno zgodovino razvoja in vključitvijo naprednih rešitev za kadrovski management, PIS v Dynamics 365 Navision podjetjem omogoča učinkovito obvladovanje kadrovskih podatkov ter podporo za kadrovske in računovodske funkcije. Sistem združuje vse ključne naloge, od obračuna plač do izračuna prejemkov, kar zagotavlja visoko produktivnost in zmanjšanje napak. PIS znotraj Dynamics 365 Navision omogoča prilagoditev lokalnim zahtevam in specifičnostim podjetja. Zaradi tega je sistem izjemno prilagodljiv različnim industrijam in organizacijam. Z intuitivnim vmesnikom in možnostjo enostavne prilagoditve po meri, podjetja zagotavljajo visoko raven učinkovitosti in usklajenosti z zakonskimi predpisi ter notranjimi postopki.

dynamics 365 navision cetrtapot 1.1

Ključ do večje učinkovitosti in manj napak v podjetju

Digitalizacija poslovnih procesov ni več le trend, temveč nujnost za podjetja, ki želijo ostati konkurenčna na trgu. Z uvajanjem naprednih sistemov za upravljanje kadrov, spremljanje delovnega časa, obračun plač in zagotavljanje varnosti podjetja pridobijo na produktivnosti, zmanjšajo napake in izboljšajo celotno učinkovitost poslovanja. Eden glavnih razlogov za njeno vpeljavo je zmanjšanje napak, ki so pogosto posledica človeških dejavnikov. S pomočjo avtomatizacije nalog, kot so obvladovanje delovnega časa, obdelava bolniških odsotnosti, obračun plač in potnih stroškov ter razporejanje nalog, lahko zmanjšamo napake in s tem povezane stroške. To podjetjem omogoča večjo natančnost in boljši nadzor nad postopki.