pon. Sep 16th, 2024

Si želite postati strokovnjak za digitalni marketing? Opravljen tečaj marketinga vam bo omogočil, da boste povečali prepoznavnost svojega gospodarskega subjekta ali si odprli vrata v novo poklicno kariero. Digitalno oglaševanje je danes izjemno iskano področje na trgu dela. Tečaj marketinga je v zadnjem desetletju zaključilo že veliko generacij študentov, ki so pridobili potrebne veščine in znanja za uspeh v digitalnem oglaševanju. Tečaj marketinga je zasnovan na začetni ravni. Program traja 40 ur in poteka v obliki usposabljanja, kjer se študenti skozi praktične vaje naučijo ključnih konceptov in tehnik digitalnega oglaševanja. Ob zaključku sledi izpit, ki traja 3 ure in preveri osvojeno znanje ter pripravljenost za delo na tem področju.

interni akti podjetja

Zakonsko obvezni dokumenti – oviranje ali podpora?

Določeni interni akti podjetja so dolžnost vseh gospodarskih subjektov, pri čemer pa se nekateri pravilniki kot so tisti o mobingu ali preverjanju alkohola, ne nanašajo na samozaposlene osebe. Več o tej temi si preberite tukaj. Vendar pa pravilnik o varovanju osebnih podatkov velja tudi za enoosebne družbe. Ko že vlagamo trud v pripravo obveznih dokumentov, je pomembno, da so interni akti podjetja zasnovani tako, da dejansko izboljšajo učinkovitost naših poslovnih procesov, namesto da bi se izkazali za breme. V zadnjem času delovna inšpekcija ne reagira samo na prijave, temveč naključno obiskuje gospodarske subjekte. Delodajalci so v primeru nadzora v podrejenem položaju, saj je na njih, da dokažejo skladnost s predpisi.

interni akti podjetja2

Osvojena znanja in veščine

Tečaj marketinga vam bo omogočil, da boste znali samostojno in učinkovito načrtovati ter izvajati SEO, SEM, mobilne kampanje, kampanje na družbenih omrežjih in e-poštne kampanje. Naučili se boste integrirati pridobljeno znanje v obstoječe oglaševalske akcije, kar bo pripomoglo k njihovi večji učinkovitosti. Prav tako boste pridobili veščine spremljanja prometa na vaši spletni strani in družbenih omrežjih, analiziranja podatkov ter povečevanja konverzije. Program vam bo omogočil razumevanje pomena digitalnega marketinga tako na domačem kot mednarodnem trgu. Spoznali boste različne vire in aplikacije, ki jih boste uporabljali za izgradnjo učinkovite in dobičkonosne spletne strani.

Pomembnost dokumentov za varno in učinkovito delovno okolje

Interni akti podjetja so tema posebnega izobraževanja, kjer se boste naučili, kako pripraviti izjavo z oceno tveganja in zdravniško oceno delovnih mest ter kako z fleksibilno sistemizacijo enostavno upravljati z notranjimi prerazporeditvami delavcev. Na izobraževanju bodo pojasnili tudi, kako interni akti podjetja vzpostavijo varno delovno okolje ter zakaj je preverjanje zlorab alkohola in drugih nedovoljenih substanc koristno. Poleg tega boste spoznali, kako pripraviti dokument o promociji zdravja na delovnem mestu, katere ukrepe za prvo pomoč morate imeti ter kakšni so zakonski zahtevki glede pravilnika o nagrajevanju. Obravnavalo se bo tudi priporočljive dokumente za poenostavitev delovnih procesov ter pogoste napake v pogodbah o zaposlitvi z vidika delovnopravne in davčne zakonodaje.

interni akti podjetja2.1

Povečanje prodaje prek digitalnih kanalov

Tečaj marketinga vam bo omogočil boljše strateško načrtovanje v digitalnem oglaševanju, kar bo pomembno prispevalo k uspešnosti vaših oglaševalskih kampanj. Tečaj marketinga je priporočljiv za vse, ki v organizaciji skrbite za razvoj in implementacijo digitalnega oglaševanja. Namenjen je tudi strokovnjakom, ki želijo povečati prodajo prek digitalnih kanalov. Program je idealen za strokovnjake, ki želijo zapolniti vrzeli v svojem znanju digitalnega oglaševanja. Prav tako je namenjen podjetnikom, ki želijo izkoristiti potencial digitalnega oglaševanja za rast svojega poslovanja.

Pravilnik o delu od doma kot temelj za dvostranski dogovor

Interni akti podjetja lahko obsegajo tudi pravilnik o delu od doma, ki je priporočljiv v primerih, ko želi gospodarski subjekt jasno urediti pogoje za delo zaposlenih izven pisarne. Tak pravilnik zagotavlja pravno podlago in strukturira dogovor med gospodarskim subjektom in zaposlenimi glede delovnih pogojev, obveznosti in pričakovanj pri delu od doma. Pomembno je, da so vsi vidiki kot so dostop do virov, komunikacija in varnost podatkov, natančno določeni v skladu z zakonodajo. V nekaterih primerih je pravilnik o nagrajevanju obvezen del dokumentacije. Cilj nagrajevanja je spodbujanje uspešnosti in motivacije zaposlenih, vendar je treba paziti, da administrativne naloge ne postanejo ovira za učinkovite modele nagrajevanja.

tečaj marketinga.1

Predavanja in gradivo

Tečaj marketinga obsega deset modulov po učnem načrtu Digital Marketing Instituta, ki jih bodo vodili priznani slovenski strokovnjaki. V šolnino je vključeno posebej pripravljeno gradivo za študente, ki potrebujejo dodatno znanje na določenih področjih pred začetkom usposabljanja. Predavanja bodo potekala v manjših skupinah, z največ 15 udeleženci, kar omogoča bolj osebni pristop. Študenti bodo prejeli tiskano gradivo za zapiske in dostop do e-učilnice, kjer bodo na voljo vse prezentacije in prepisi predavanj. Prav tako bodo imeli na voljo interaktivne kvize in vaje za vse module ter priprave na izpit s spletnimi testi.

Poenostavitev in razjasnitev procesov s priporočljivimi dokumenti

Interni akti podjetja lahko pripomorejo k jasnejšemu in bolj učinkovitemu upravljanju gospodarskega subjekta. Interni akti podjetja o delovnem času omogočajo natančno določitev delovnih ur in obveznosti zaposlenih, kar pripomore k boljšemu načrtovanju in zmanjšanju konfliktov. Preberite si več tukaj. Pravilnik o nadurah je smiselno vključiti, kadar gospodarski subjekt redno zahteva od zaposlenih, da delajo več ur od predvidenih. Pravilnik o letnih dopustih pa pomaga pri določanju in koriščenju dopustov ter zagotavlja skladnost z zakonskimi zahtevami. Poleg tega, če podjetje ne izplačuje dnevnic za službena potovanja, je priporočljivo, da to jasno opredelite v pravilniku o službenih potovanjih, da se izognete morebitnim nesporazumom ali pravnim težavam.