čet. Jun 30th, 2022

V primeru, da se odločate za rast vašega posla, pričnite z ločevanjem zrnja od plevela. Podjetje Dominatus je brez dvoma pravi naslov, ko iščete partnerja za učinkovito Google Ads oglaševanje. Večletne izkušnje, znanja, certifikati, predvsem pa reference so dokaz, da je vredno marketinške kampanije zaupati najboljšim na svojem področju. Obiščite njihovo spletno stran in se o dejstvih prepričajte sami.

Ko govorimo o Google Ads oglaševanju, je ključnega pomena, da poznamo ciljni trg, naše stranke in predvsem razmišljanje, kako nas bodo potencialni kupci našli. Lahko prodajate najkvalitetnejše zimske pnevmatike, vendar če bodo vaš oglas gledali ljudje v Egiptu ali na Kanarskih otokih, pozabite na uspešno prodajo. Nič kaj drugače ne bi bilo, če bi nove modele motornih žag oglaševali v Cosmopolitanu, se vam ne zdi? Denar bi v vsakem primeru vrgli skozi okno!

pregled nad kampanjo

Ključnega pomena je pravilno pripravljena kampanija Google Ads oglaševanja

V kolikor vam do zdaj ni bilo jasno, kaj je Google oglaševanje in kako sistem deluje, ste na pravem naslovu, da boste od zdaj dalje razumeli, kako povečati prodajo, ki je glavni namen učinkovitega Google oglaševanja. Vse na tem svetu se vrti okoli denarja in na področju oglaševanja je učinkovitost še toliko bolj pomembna. Google Ads oglasi pravzaprav povečajo prodajo in obisk vaše spletne strani, hkrati pa povečajo prepoznavnost vaše blagovne znamke.

Zakaj je oglaševanje na Googlu pomembno?

Prvi korak Google Ads oglaševanja je analiza vaše spletne strani in produktov, ki jih prodajate. Ob tem je potrebno določiti tudi oglaševalske cilje ob upoštevanju vaših planov, potreb in želja. Na ta način boste za Google oglase plačevali najmanj, hkrati pa boste dosegli največji možni učinek.

Google adwords oglaševanje je po novem Google Ads oglaševanje. Drugo ime, a isti cilj. S pravilno oblikovano kampanijo boste pridobili več klikov na vašo spletno stran, več direktnih klicev ter več obiska v vaši spletni trgovini. Večji oglasni doseg vašega podjetja tako pomeni večjo prepoznavnost in več možnosti, da boste vaše izdelke ali storitve prodali že danes!

Pri tem se je pomembno zavedati, da vam lahko na področju Google Ads oglaševanja lahko uspe ne glede na to, ali ste majhno, srednje ali veliko podjetje. Platforma namreč razume potrebe in finančne zmožnosti vseh kategorij poslovnih partnerjev. Pomembno je le, da temeljito preučite, kaj zares potrebujete. V kolikor se vam zdi, da ste na tem področju ohromljeni pa je pametno na pomoč poklicati strokovnjake, oziroma ljudi, ki se na to spoznajo. Brez dvoma je podjetje Dominatus in predvsem ekipa, ki skrbi svoje stranke v največji možni meri, pravi odgovor na vaše vprašanje – kako pričeti z Google Ads oglaševanjem.

Google Ads

Razblinimo strahove, Google Ads oglaševanje bo rešilo vaš posel!

Bodite brez skrbi, če boste stopili na pot oglaševanja na Google platformi. Kot že rečeno, ne rabite biti milijonarji, če želite oglaševati na največjem iskalniku na svetu – Googlu. Google vam namreč omogoča, da nastavite vaš oglaševalski proračun, saj ne boste nikoli zapravili več, kot ste načrtovali vložiti v oglasno kampanijo. Poleg tega vam Google omogoča, da se kampanije kadarkoli tudi predčasno ustavi, v kolikor pride do sprememb v vašem podjetju, ali pa v primeru, da kampanija ne daje pravih rezultatov. Zato je zelo pomembno, da vam pri oglaševalskih kampanijah pomagajo strokovnjaki podjetja Dominatus, saj je vedno na voljo live dostop do vseh informacij in podatkov preko Google Analytics platforme.

Izjemno pomembno je tudi, da se pri Google Ads oglaševanju zavedate, da ne boste plačevali za nekaj kar ni bilo izvedeno. Torej v primeru, da se izkaže, da potencialni kupci na vaš oglas v začrtanem časovnem intervalu niso klikali, to pomeni, da niste izgubili finančnega vložka, ki ste ga za to namenili. Je pa takšna situacija pomemben znak, oziroma alarm, da je potrebno razmisliti, če je bila prodajna akcija dobro zasnovana ter razlog, zakaj potencialni kupci niso kliknili na vaš oglas.

Google Ads1

 Zakaj je bilo Google Ads oglaševanje neuspešno?

Razlogov za neuspešno oglasno kampanijo je lahko več. Morda ste za oglasno kampanijo izbrali napačne besede, oziroma izpeljanke besed, ki jih vaše potencialne stranke na spletu niti ne bodo vpisovale, oziroma iskale. Lahko je razlog tudi v tem, da je vaš oglas dolgočasen, oziroma neprivlačen. Zelo zaželjeno je, da se stranke privabi s t.i. »Call to action« namigi. Poleg tega je lahko razlog za neuspeh vaše kampanije neprimeren čas v letu. Pomislite kako malo osebi bi junija ali julija kliknilo na vaš oglas za prodajo smučarske opreme. Najbrž nihče, čeprav ni nič narobe z vašimi produkti, le v napačnem času ste se jih lotili oglaševati.

Veliko vprašanj, malo odgovorov. V primeru, da se tovrstnih oglaševalskih podvigov lotevate sami. Četudi ste se promocijskih kampanih že lotil v preteklosti, a niso prinesle pravih rezultatov, to ne pomeni, da ste vložili premalo denarja, ali da imate slab izdelek. Lahko da ste se marketinške kampanije lotili le na napačnem mestu, kar je zaustavilo vaše možnosti za uspeh.

Google Ads2

Ste naveličani nadležnih tržnikov oglasnega prostora?

Google oglaševanje vam lahko prinaša le še sladke skrbi – kam s prihodki – namesto, da se morate odločati, kateri spletni strani boste predali zadnje vaše prihranke za izpostavitev vašega izdelka ali podjetja brez garantiranega uspeha kampanije.

Kot že rečeno, boste Google adwords oglaševanje, oziroma Google Ads oglaševanje plačevali le toliko, kolikor boste zares porabili. Poleg tega bo Google vaše oglase vedno prikazoval le osebam, ki jih vaše storitve ali izdelki resnično zanimajo zato je uspešnost prodajne akcije ključ do vašega nadaljnjega poslovnega uspeha. Biti in prodajati na spletu namreč vedno večjemu številu poslovnih subjektov dejansko pomeni edino pot preživetja. Zakaj bi odlašali s tem, ko pa lahko na ta način vaše podjetje raste in se razvija, na ta način pa boste lahko korak pred konkurenco, ki morda zaradi specifičnosti vaše panoge še ni tako intenzivno prisotna na trgu kot bi lahko bila.

Imejte v mislih tudi dejstvo, da je lahko cena oglaševanja s pomočjo podjetja Dominus tudi do osemkrat nižja kot bi bila ob nepravilno zastavljeni kampaniji, ki bi se jo lotili sami, brez predhodnega znanja o oglaševanju na Googlu.

 Oglaševanje na Googlu tudi s prikazovanjem v oglasnem omrežju – Search

Poznamo več vrst Google Ads oglaševanja, od katerih je najpogostejša in največkrat uporabljena možnost oglaševanje v iskalnem omrežju (Search). V tem primeru gre za prikaz izbranih zakupljenih besed, ki jih vaše potencialne stranke vidijo prav v trenutku, ko se odločajo za nakup izdelkov ali storitev vašega prodajnega segmenta. Če za boljšo predstavo vzamemo primer oglaševanja motornih žag, se slednje ne bodo med oglasnimi zadetki ne bodo prikazovale mamicam, ki iščejo nov otroški sedež pač pa tistim strankam, ki iščejo izdelke in storitve s področja gozdarstva, urejanja okolice in podobno. Vaš izdelek ali storitev tako vidijo le vaše ciljne stranke.

Google display network

Oglaševanje na Googlu tudi s prikazovanjem v oglasnem omrežju – Display

Nekoliko več dela je z oglaševanjem na Google platformi t.i. Display, saj je potrebno predhodno pripraviti privlačen grafično oblikovan oglas. Hkrati z večjim vložkom vam je zagotovljen tudi večji doseg, saj oglas vidi večji krog obiskovalcev spletnih strani, kjer se prikazujejo Google Ads oglasi. Lahko bi rekli, da so tovrstni oglasi boljši od najboljših jumbo plakatov ob najbolj prometnih cestah po državi. Prikazujejo se namreč vsem uporabnikom interneta ne glede na to, ali uporabljajo računalnik, tablico ali mobilni telefon.

Ponovno trženje, oziroma Remarketing je izjemnega pomena

Ste se kdaj vprašali, ali je lažje pridobiti nove kupce, ali prepričati v ponoven nakup, oziroma vnovičen obisk spletne strani osebo, ki smo jo enkrat že imeli na naši spletni strani? Odgovor je preprost. Veliko lažje je nadaljevati komunikacijo z nekom, ki je za nas že slišal, a se je potrebno zavedati, da je remarketing učinkovit predvsem za tiste, ki nas že poznajo in nam zaupajo. Dobra stran tega je, da boste s takšno kampanijo nase spomnili tiste, ki vas že poznajo in to prav v trenutku, ko vas sami iščejo.

Na podoben način deluje tudi dinamično ponovno trženje, kar pomeni, da vaše oglase vidijo stranke po tem, ko so že enkrat iskale izdelke na vaši spletni strani in jih vedno znova in znova le še spominjate ter posledično tudi prepričate, da vaš izdelek preprosto morajo imeti. S tem boste pospešili nakupni proces, oziroma boste lažje prepričali tiste, ki so z nakupom oklevali.

Remarketing

Gmail sponzorirane promocije so učinkovit način Google Adwords oglaševanja

Po zadnjih statističnih podatkih uporablja Gmail poštne storitve kar 3,9 milijarde ludi po vsem svetu. Prav toliko je tudi možnosti, da se vaš oglas na Gmailu pojavi ciljnim skupinam, ki se jim želite s svojimi izdelki ali storitvami približati. Pri tem se je potrebno zavedati, da je vaša prednost takšnega oglaševanja velik doseg oseb, plačate pa le število klikov oseb, ki so dejansko kliknile na vaš oglas. Obenem je dobro vedeti, da bodo vaš oglas tudi v tem primeru videli le tisti, ki jih zanimajo podobne storitve oziroma izdelki, kot jih prodajate vi. Brez skrbi, če se vam vse to sliši kot znanstvena fantastika, o kateri nimate pojma, je tu za vas podjetje Dominatus. Ekipa izkušenih strokovnjakov bo delo opravila namesto vas.

gmail oglaševanje

Kako poskrbeti, da bo vaš oglas viden tudi na platformi Youtube?

Prikazovanje video oglasov na Youtubu pomenijo oglaševanje na Googlu. Tovrstni oglasi bodo izjemno pripomogli k splošni prepoznavnosti vaše blagovne znamke, oziroma izdelka, ki ga prodajate. Poleg tega vam platforma omogoča tudi natančen vpogled v statistiko, to pomeni, da je omogočen natančen vpogled učinka oglaševanja z Google Analytics. In denarja tudi v tem primeru ne boste metali skozi okno. Plačali boste namreč le v primeru, ko si gledalec ogleda celoten oglas, oziroma vsaj trideset sekund oglasa, v primeru, da gre za daljši oglasni video.

Google Ads oglaševanje se ob dobri predpripravi vselej izplača

Nikar ne dvomite v uspešnost kampanij Google Ads oglaševanja v primeru, da je narejena dobra analiza, oziroma predpriprava. To je predpogoj za visok CTR, ki pomeni ciljno usmerjenost kampanije ter njeno efektivnost. Preprosteje povedano, na dober oglas bo kliknilo več ljudi, več ljudi bo obiskalo vašo spletno stran, s tem pa po rastla tudi vaša prodaja.

Ali bo rast minimalna ali eksponentna, vpliva več dejavnikov. Poleg omenjene dobre predpriprave je ključnega pomena tudi analiza vašega načrtovanega finančnega vložka. Lahko si predstavljate da bo razlika v učinkovitosti kampanije, če boste vložili vanjo deset, sto ali tisoč evrov. Vaša učinkovitost namreč ne bo merjena v evrih, pač pa v odstotkih od vloženega zneska, ki je bil namenjen za Google adwords oglaševanje.

oglaševanje

Google Ads oglaševanje in cena zakupljenih besed

V povezavi z Google Ads oglaševanjem se moramo zavedati, da ni vseeno kateri izdelek ali storitev oglašujete. Vzemimo za primer oglaševanja zaščitne maske, brez katerih danes ne moremo nikamor. V primeru, da bi leta 2019 ko še nihče ni vedel, kaj nas v letu 2020 čaka, prodajali zaščitne maske, bi bila cena na klik dva do pet centov. Vrhunska ponudba, a v resnici malo iskanj. Zaščitnih mask tedaj skoraj nihče ni kupoval, zato je bila cena oglaševanja izjemno nizka. A svet se je vrtel naprej in v letu svetovne znanstvene krize so postale zaščitne maske poleg razkužil najbolj prodajan izdelek. Povpraševanje je v primerjavi s ponudbo dvignilo ceno in tako je ključna beseda zaščitne maske pridobila na ceni. Vsak klik je oglaševalca namesto petih centov stal kar evro ali več.

Cena oglaševalskih kampanij se tako vselej razlikujejo glede na ponudbo in zasičenost trga. Google Ads oglaševanje je tako ključnega pomena, če želite uspeti v poplavi konkurenčnih spletnih strani in v poplavi oglasov, s katerimi smo dnevno bombartirani.

dominatus informacijske storitve

Ste ob vseh informacijah še vedno v dvomu zakaj za oglaševanje na Googlu izbrati Dominatus?

Vsi se zavedamo, da je stranko veliko težje pridobiti kakor izgubiti, zato se za vsakega našega poslovnega partnerja potrudimo do te mere, kot bi pripravljali oglaševalsko kampanijo za naše lastno podjetje. Poleg tega vam omogočamo dostop da vseh analitičnih podatkov kadarkoli to potrebujete, oziroma si zaželite, hkrati pa vam zagotavljamo, da v primeru prekinitve sodelovanja račun ter vsi podatki in kreative ostanejo vam.

Sliši se tako dobro, da bi marsikdo skoraj da podvomil, pa vendar imejte v mislih, da se negativna beseda širi hitreje, kot dobe zgodbe. A ekipa Dominatusa verjame v dobre zgodbe in z vami gleda v prihodnost ter verjame v uspeh, saj brez vas tudi nas ni. Kontaktirajte nas in omogočite vašemu poslu preživetje in preporod!